Greenco

Verpakken en vermarkten

De snackgroenten van Greenco zijn kwalitatief de absolute top. Kwaliteit en smaak staan hoog in het vaandel. Innoveren is daarbij een must. Ook met onze verpakkingen maken we het verschil; die moeten de producten niet alleen optimaal beschermen, ze verleiden ook de consument tot aankoop.

De snackgroenten van Greenco, worden onder andere verpakt en verkocht als snoepgoed. Tommies, het meest bekende merk van Greenco is hiervan het beste voorbeeld. Met Tommies brengen we ouders op het idee om kinderen te trakteren op snackgroenten. Verpakkingen spelen volgens ons een sleutelrol in de keuze van consumenten voor onze snackgroenten. We besteden daarom minstens zoveel aandacht aan onze verpakkingen als aan de kwaliteit en smaak van onze snackgroenten zelf. Het succes van Tommies snackgroenten getuigt onder meer van een effectieve marketingvisie. De positionering van groenten als snoep is innovatief en vormde bij de introductie in 2005 een doorbraak in AGF-marketing (Aardappelen, Groente en Fruit).

Verpakken en vermarkten