Greenco

Nominaties & prijzen

Collega’s en vakpers bestempelen de aanpak van Greenco unaniem als een doorbraak op het gebied van AGF-marketing. Het als gezond snoep en verantwoord tussendoortje presenteren van handzaam verpakte mini-groenten was nog niet eerder op deze schaal met zoveel succes toepast. Het vernieuwende concept blijkt goed voor diverse nominaties en prijzen:

  • Winnaar Tomato Inspiration Award 2017
  • PMA Impact Award 2012
  • Verkiezing tot Hillenraad 100
  • Greenery Teler van het Jaar 2009
  • Beste groentemarketeer (Jos van Mil)
  • Nominatie AGF Innovatie Award 2009
  • AGF Versmarketeer 2008
  • Nominatie AGF Innovatie Award 2008
  • Finalist World Grower Award 2006
  • Genomineerd voor de NTO Prijs 2006
  • Tuinders van het Jaar 2006
  • Greenery Teler van het Jaar 2006

Ook afzonderlijk slepen de Greenco-partners prijzen in de wacht. In Someren werd Tommies-teler de Driemaster bijvoorbeeld in 2007 uitgeroepen tot Ondernemer van het jaar.

Nominaties & prijzen