Greenco

assortiment

Vanuit de campagne ‘ Mini groente groot’, gaat Greenco op zoek naar samenwerking met diverse partijen waardoor snackgroenten de hele dag door voor iedereen op verschillende plekken beschikbaar worden. Vanaf eind juli zijn de snacktomaatjes opgenomen in het assortiment van de Kiosken van NS Stations, levert Albron onze snackgroenten aan een groot aantal bedrijfsrestaurants en is er een pilot ingezet bij Shell. En er gebeurt meer…

Supporter van sportief snacken

Samen met het Haarlemse sportmarketingbureau 2Basics is de campagne ‘Supporter van Sportief Snacken’ ontwikkeld, waarbij wordt ingezet op bekendheid en distributie via sportclubs. Per 7 november 2015 biedt Greenco in kantines en clubhuizen van 50 sportclubs in Noord- en Zuid-Holland snackgroenten aan. Tijdens een pilot van zes weken is het gezonde aanbod van snacktomaatjes, -paprikaatjes en –komkommertjes van het merk Tommies verkrijgbaar voor sporters en bezoekers. Tegelijkertijd gaat Greenco op zoek naar de mooiste ‘Rode Koppies’ in de sport, middels een fotoactie voor alle jeugdsportteams in Nederland.
Met de pilot hopen Greenco en de deelnemende clubs inzichten te krijgen over de aantrekkingskracht van het gezonde snackaanbod. Doel is om uiteindelijk sportclubs in heel Nederland te voorzien van dit gezonde alternatief.