Greenco

Kernwaarden

Onze hoogwaardige producten vinden via afzetkanalen als supermarkten, groentespeciaalzaken en foodservice hun weg naar de consument. Het is onze verantwoordelijkheid om gezonde en veilige snackgroenten te leveren. Wij zijn er op gericht dit te realiseren op een duurzame en verantwoorde wijze. Hierbij handelen we volgens vier kernwaarden (VIPE):

Vakmanschap
Diepgaande kennis, zorg voor het product en voor het milieu, fascinatie voor de natuur, passie voor ontwikkelen en voor verbeteren van kwaliteit.

Innovatief
Consumentgerichte, gezonde innovaties, zoals nieuwe tomaatsoorten, teeltmethoden of verrassende verpakkingen. We zoeken constant nieuwe mogelijkheden, slimme netwerken en nieuwe samenwerkingsvormen.

Pragmatisch
Meteen oplossingen zoeken, no-nonsense aanpak, vooruit komen door te dóén, steeds nieuwe kansen zoeken.

Eigen koers varen
Onze eigen gang gaan, weten wat we willen en daarvoor gaan, doen wat bij ons past en niet automatisch meegaan met standaardgedrag of –oplossingen.

Kernwaarden